Reguliere praktijkuren

Graag staan wij u te woord. Voor het maken of verzetten van een afspraak en voor algemene vragen/opmerkingen kunt u ons op de volgende momenten telefonisch bereiken:

Maandag tot en met donderdag: van 08:30 uur tot 11:30 uur en van 13:30 uur tot 16:00 uur.

Vrijdag: van 08:30 uur tot 11:30 uur

Spoed tijdens openingstijden

Als u een pijnklacht heeft, verzoeken wij u om 's ochtends zo vroeg mogelijk te bellen. Wij zullen ons uiterste best doen om dezelfde dag een afspraak voor u in te plannen zodat een diagnose gesteld kan worden. Wij vragen hierbij om begrip als dit niet een door u gewenst tijdstip is.

Voor pijnklachten kunt u ons op werkdagen bellen tussen 08:00 - 17:00 uur (op vrijdag tussen 08:00 - 12:00 uur).

Spoed tijdens sluitingsuren

Na werktijd en tijdens praktijksluitingen bij feest- en vakantiedagen kunt u voor acute spoedeisende pijnklachten, zoals nabloeding, ernstige pijn of ongeval, contact opnemen met de Tandartsenpost Hengelo.

Bij een spoedgeval kunt u bellen met telefoonnummer 0900 - 1515

(€ 1,- per gesprek en de gebruikelijke belkosten). U hoort een bandopname waarop wordt aangegeven dat u bent verbonden met de Centrale Doktersdienst.

De medewerker zal, indien nodig, een afspraak voor u plannen bij de Tandartsenpost in Hengelo.
U kunt hier alléén terecht nadat een afspraak voor u is gepland.

Locatie

Het (website)adres van deze Tandartsenpost Hengelo is Dennenbosweg 9, 7556 CB Hengelo.

U kunt hier gratis parkeren en de locatie is rolstoeltoegankelijk.

Betaling

Na een eventueel bezoek dient u gelijk af te rekenen en dit kan uitsluitend door middel van een pin-betaling. U ontvangt een rekening welke u kunt indienen bij uw zorgverzekeraar. Gelieve uw zorgverzekeringspas en identiteitsbewijs mee te nemen.